2014年12月1日星期一

經過前天陳日君對佔中的分析, 昨日下午黃之鋒離開立會時拿著大袋杯麵的面口, 加上昨晚包圍政總事件警方的行動, 還有今天泛民沒有了以往的表態, 證明乏民已跟雙學割蓆. 因為泛民的本錢已給這次事件燒掉不少, 成也學生, 敗也學生, 看得最清又勇於說出事實的是陳主教. 估計繼續會有大量社會人仕出來抽水, 包括各大龟縮院校校長(徐立之最有遠見, 早早走頭), 會向雙學多踏幾腳, 佔中事件可能支持不久了.

近月因應佔中事件做了些操作, 包括把自己及自由嫂的工積金轉為最低風險, 沽清朗廷, 冠君. 上週見中交建,民行及中壽急升, 也沽了部份還清三十蚊債款. 最有建設性反而是買入了領呔及渣打.

今天見恒指大跌620點, 是時候把工積金轉回高風險了. 感覺是「得個吉」.

另外想到王維基, 貴為魔童但政治智慧好像....... 哈哈!

人生處世, 要懂看「實相」, 這次事件中的政治人物各懷鬼胎, 最大苦主是學生, 小市民及警察, 令人想起前年的電影「讓子彈飛」, 大家也上了一課.


十二月息:
滙豐 20141210 第三次中期息10美仙
中電 20141215 第三次中期息54仙

13 則留言:

  1. 學生、市民、警察都是苦主呀!今早看新聞感到大家都被迫要上演這一場……~~‘’

    魚兒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都盡量抽離,但又要望吓啲新聞,留意交通情況。

      刪除
  2. 搞左成兩個月, 最後都係為訓街而訓街既感覺

    回覆刪除
  3. 大部份香港人都是理性和守法的, 我不讚成暴力, 因為沒有好處.
    沽哂 冠君, 朗廷? 我一定唔會沽貨的:一股都唔會沽, 被動收入主力牆wor, 堅守到底,我手上揸重受佔中事件既貨, 就知我今次立場如何, 重增持朗廷, 犯法既野我唔會做的, 禁你應明我既立場

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向支持師兄的立場,只是人人對事物的感受不一樣而已。沽貨決定其實只是自由的情感對沖罷了。

      刪除
  4. 你的金句:
    沒有對錯,只有因果。
    但又有幾多人能夠搞清楚"因"同"果"?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,今天是昨天的果,同時也是明天的因。明白了,釋懷了。

      刪除
  5. 請問你個遮打同香會搞成點,我前幾日入咗貨支持

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝入會. 同香會通常都係收咗會費, 一年攪幾次蛇宴咁囉, 但係我冇收會費, 所以冇任何褔利嫁. ^^

      刪除
  6. 大跌市600真係正到爆、又係飛鳥家人身體力行的跌市入貨的機會
    呵呵~~~~
    其實那些錢係留來滬港通開後、在11/18-21買A股建行約RMB4.2(折讓-7%, $5.7)
    可惜飛鳥家人、對A股印象不好、又要換人仔等好麻煩作伹值口
    見A股日日升、己消失了買A股建行的機會
    結果前前後後拖到大跌600點那天先追入(但都是我們跌市入貨的習慣)

    回覆刪除
    回覆
    1. 見我BLOG文:「今天見恒指大跌620點, 是時候把工積金轉回高風險了」, 我把自由嫂的公積金轉返, 佢畀咗個大KISS我. ^^

      刪除
  7. 12/9大跌市550點正正正、又是入市機、繼續加倉~~~~
    今次輪到加農行倉~~~~
    四大只欠工行未有~~~~

    回覆刪除