2018年2月9日星期五

股災玩建倉(1)



見股災, 玩實股建立百萬倉, 趕走自己窮思想, 繼續學習富思維.









17 則留言:

  1. 禁快??, 我唔急, 等下先, 等到禪師您恆指二萬點以下,谷底出手先買

    回覆刪除
    回覆
    1. 你話唔好三萬撈貨嘛, 咁跌穿三萬咪開倉囉.

      刪除
  2. 你已有個千萬倉,為何要玩多個百萬倉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊倉唔方便透露持股呢😉

      刪除
    2. 祝自由一千萬兄步步高陞,盤滿缽滿。

      刪除
    3. 謝謝!好彩而家多99%用电子貨幣,否則屋企唔夠位😂

      刪除
  3. 玩下都百萬倉,好彩我冇公告我個倉有幾多,唔係真修家,笑死人

    回覆刪除
    回覆
    1. 一山还有一山高, 怎能五十步笑百步, 做好自己便開心. :D

      刪除
  4. 請問自由一千萬先生如何分析投資及資產管理行業的公司如1359和806?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒有分析股票的能力,只是憑直覺做。😂

      刪除
  5. 回覆
    1. 祝你「息字頭上一把刀」,大殺三方。

      刪除
  6. 祝三千萬兄狗仔年组合坐火箭 點石成金 身體健康

    回覆刪除
  7. 三千兄 我估你唔會捨得一次過減曬啩? 除非另結新歡啦! 哈……

    回覆刪除
    回覆
    1. 會分段減持再另結新歡,持有太耐喇,蝕咗大量机會成本。

      刪除
  8. 你和止凡已升級成為買中倍升股博客, 希望你們未來買中更多倍升公司股/投資

    回覆刪除