2019年3月12日星期二

真係有人唔駛做?

寫吓睇吓, 發現BLOG友中好多早已唔駛做 (冇打工,冇乜攪生意), 我發現有:

巴黎兄,
唔駛做都有糧出.
沙梨,
鍾記,
COOLHIM,
追求自由.

我冇提既請舉手!

邊個話冇見過人財自? 上邊個個都未到退休年齡.




沒有奇蹟,只有累積!

28 則留言:

  1. 你都得格,可能你喺工作中尋找到樂趣,咁咪重幸福😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都係....呵呵

      刪除
    2. cool him 由寫BLOG開始已唔駛做, 早年玩埋結婚有老公射住, 更加......

      刪除
  2. 你晨早得啦,你鐘意份工摭,冇問題喎,過自己想過既生活就得啦
    早期既blog友,相信好多已財自,其它都只是時間問題,相信都好快

    回覆刪除
  3. 只要有返咁上下投資年期累積資產, 應該仲有好多人.

    利申: 有返工的

    回覆刪除
  4. 一年前先開始學投資,距離唔使做仲有漫漫長路!希望大家早日財自

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得學習富人心態比較重要。好多人買錯股(如滙豐)都可財自。

      刪除
  5. 回覆
    1. Lisa姐我當佢退休,味王就冇傾過計。你仲有三个月,哈!

      刪除
  6. 自由兄是否也在考虑这问题🙄?

    回覆刪除
    回覆
    1. 对,看到好多朋友為份工冇咗健康,自由嫂在職場又感到無奈,見佢反而貼錢做 NGO找到自己,開始領略富爸爸「不要為錢工作」的真正奧秘。

      刪除
  7. 咪係,你一早就可以唔洗做啦,不過你份工咁好,唔做有D嘥,很多人流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,因為我興趣係淘寶,而就成日為公司淘寶。😂

      刪除
  8. 不是唔駛做,只是換個方式做事,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實打工仔好無奈,日日都唔想返工,「唔駛做」意思係不為五斗米而折腰吧!

      刪除
  9. 哈!又畀你知道我未到退休年齡,唔通我講咗自己都唔知。

    回覆刪除
  10. 感謝各位師傅師兄師姐以身作則,在 5 年前告訴小弟,世間竟然有財自如此離譜(正斗)的事。從此小弟開始不務正業,愈來愈懶。學師父話齋,決定慢慢淘汰自己了...😍

    回覆刪除
  11. 我14年5月先開始出黎工作,財自遙不可及。

    回覆刪除
  12. 風中追風 已財自
    http://laxinvest.blogspot.com/

    皮老闆 100天後財自退休
    http://hk70s.blogspot.com/

    我,廿年後見!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都有人話廿年后, 點知兩年攪惦.

      刪除
    2. 兩年後,應該都係仲有廿年。呵呵!

      刪除
  13. 金句:沒有奇蹟,只有累積~~~~~~~

    回覆刪除