2017年5月14日星期日

Wannacry

自由做 IT , 有少少 windows 知識,也了解香港人的壞習慣,見新聞也說了,長話短說吧:

若大家沒備份重要文件的習慣,也沒有自動做 windows update,也不知道自己的電腦有否做文件共享(file sharing) 的話:

明早上班先拔掉網線,把最重要的文件備份,插回網線做 windows update至最新系統,方才繼續工作比較安全。

15 則留言:

  1. 連禪師都講,真的很嚴重喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話,我都要備份咗自己個 portfolio先😅

      刪除
  2. 56K到現在 電腦用多咗 人腦反而用少咗 哈……

    回覆刪除
  3. 我好懶,叫windows自動幫我做backup,於是用來做backup個USB碟都係長期插在電腦,遇到wannacry呢D封鎖(個病毒仲識自己搵上門!),就可能連隻backup碟的files都被佢鎖埋。
    再要找收起來的backup碟,就可能是一年以上的了。
    講真,邊有咁神心經常去做backup呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實屋企通常有裝WIFI ROUTER擋住吾駛驚, 除非你好醒曉用DMZ 或 PORT MAPPING. 但識得攪呢啲又唔會唔做WINDOWSUPDATE 卦. 所以最驚係公司, 求其有人扐部中咗招既NOTEBOOK插入公司就死火.

      刪除
  4. 回覆
    1. 若NAS係一個DRIVE POINTER (例如 F: G:), 一有毒會染埋你NAS內的資料.

      刪除
  5. 唓,做IT唔係不嬲都好care backup 咩😂,我都係半個IT人,因為啱啱劈炮轉行。其實無論IT唔IT都想財務自由嘛😆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 周不時都有啲朋友扐隻硬碟黎叫我救救佢地下半身,因為啲結婚相同 BB 成長相响哂裏面,重未畀老婆知😂

      刪除
    2. 😱😱😱咁重要都無backup, 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️,咁你真係要救下佢了😌😌😌

      刪除