我做首位留言,巴黎兄說見六字頭即收票,悶大師止凡也說隨時要向我拿表格入會, 飛鳥兄及飛鳥媽已急不及待入會。有幾位大師加入一定火花連場 :D
我同你差唔多價位啦自由兄, 不過我係計收左兩次息:)
如果計返入去我可能是102咁上下. 都係冇咗好多喇. :)
我都在$69附近入左渣打 !
呵呵,我也趁低淘了幾百蚊,包括129小米磅(香港官網)。想買左成年。現在也隨時準備入會,真d熱鬧非常。
小米磅? 哈, 幾攪笑喎.
http://www.mi.com/hk/小米體重計 白色 HK$139智能家居必備。今天包郵,正。
謝謝! 另外我有小米手環.但都係畀自由嫂用.
被禪師點名了。好似巴黎兄所言,低價收購爛銅爛鐵。其實,還是有些情意結,買入這類公司感覺不太好,不習慣,考慮中。。。今早看了湯博士的文章,值得細看。http://www.moleculez.co/#!一間沒有客戶支持的公司將會是怎樣/cojo/5640536d0cf2f51f3231ce2e
睇完湯文亮篇野. 原來佢08年發生過件咁既事. 有啲唔明, 點解渣打二百幾蚊時佢唔講吓等啲人盡快跳車既?
二百幾蚊時個個出黎讚, 七十幾蚊時個個走出黎彈, 這是什麼? :D
那篇文章, 似是有心人...
自由一千萬兄,這就是guts的原因.巴黎.
自由兄好心水清、人性總會在見高就拜、見底就踩~~~~抺去人性、call loan應該間間大銀行理應因壓力測試都是這麼保護自己~~~湯文亮篇野似乎是偏激仇恨多點~~~
我記湯文亮之前好多文章都有提過他與渣打的故事, 不是只是今次打落水狗的
此留言已被作者移除。
可否講多些阿里爸爸的東西?它的東西平台如何?它怎賺錢?未來如何?沒了它如何?我有不少渣打,等供股,何時除淨對我沒任何影響,已預備資金供股。
我也是預了供股資金, 所以沒有特別留意供股權的改變. 我冇亞里巴巴巴喎, 我只係一個淘寶迷, 只睇過馬雲四五本書, 它公司的特點是: 竟有能力在中國攪B2B, 攪B2C, C2C 等等, 然后走去美國大大筆上市, 服哂!
呀, 係喎, 我有中國動向, 間接持有ALIBABA. :)
我同樣有中國動向,發展還不錯,慢慢有些起息。這是高速行業,仍在奔騰。我怎少網購,日後期待你分享些體驗。我今日看渣打季節,可惜未有詳細分析信貸資料。
淘得越多越發現香港還有很多其他霸權. 我地啲錢就係咁畀人扐哂.
我等除淨後,如果6字頭,便可能會入會了。
x 2
希望除權前見到
唔駛等除權后,明天會見六@@
新會員報到,今朝$69.30入會了。
歡迎加入渣打同香會大家庭. :D
由於唔想有碎股,今日再買少少貨,平均價$110。
放下妳的碎股,眼看遠大的將來。 ^…^
如何可買入碎股至剛好一手?
不是買碎股。我表達得唔好,7供2 ,我唔想供股後有碎股,所以買夠14手。
原來如此,多謝沙梨。
我在9月時由渣打坑跳進ROADSHOW坑, 淨返少少砰股而已, 如果渣打跌到$65以下, 我會跳埋入渣打坑, 再度做同香會會員.
累嗎跳來跳去?@@!
不累, 同一舊錢, ROADSHOW比渣打高息, 如果渣打去得到 $65, 價錢上升的值博率比高息吸引. 到現時為止, 渣打管理層的動作都屬於較易明及有根可尋, 不是大白象, ~~~ 循環嚟姐. 匯豐都廿八蚊供股啦
希望渣揸打集資后合適地進行有盈利項目, 之後賺錢派息給你們, 利申:沒有揸打股票, 雖然我沒加入, 但都希望投資成功, 賺取股息
要預咗起碼一兩年唔派息先好入會。
今日入咗600股@73.8(自由駱駝)
你好似係舊會員?
對,香完可以再香! 供股前均價$9x,供股後$8x。前事不忘,後事之師,以下2012年記錄:「渣打料未來5年 企業銀行盈利增一倍【明報專訊】渣打(2888)昨天舉行投資者網上推介會,集團執行董事兼企業銀行行政總裁Mike Rees表示,未來4至5年,企業銀行的業務盈利將較現時增長一倍,相信至2016年,整體經營盈利可達100億美元,2011年錄得52億美元。他重申,集團今年全年收入可錄得雙位數增長。」當時其中一個意見,賣匯豐買揸打,而兩者的share price ratio:$190/$73=2.6但現在是$73.55/$61.8=1.19,遲些可能是<1。(自由駱駝)
真係時不我予
預祝各位前輩贏大錢~ 我想了好幾天,應該要等到$6X才能加入,不過可能也沒這個機會了,哈哈。
上次個個話穿一百入,今次就見六收票,哈!
經過巴黎事件後,明天很有機會見6字頭了。
棒打落水狗中, 而家買安全好多.即使再跌, 應該會所有股都中招, 而非只跌渣打一隻.
係呀, 我都係鐘意買平嘢
利申、除了飛鳥兄及飛鳥媽2888@74.5今天真是超級忙的日子、當然是淘11/11小米的紅米NOTE2(16G)-699 及 小米尿袋超薄5000-49 &10000-69 , 以及小飛鳥故事書
小米尿袋超正, 我都有個10000
哇! 乜老渣返回去6年前光景!
有冇興趣入會? :D
小弟年幾前買落, 期間忍住一直未有加注 (入咗其他股票溝淡一下心理負擔,哈哈), 已準備好供股, 由於成手貨同無乜可動用現金, 下一站目標比較貪心, 希望見50蚊樓下先想再入 XD
嘩, 好貪.
無彈藥就貪,好似係?
無大師咁多彈藥, 唯有慳住用
有冇人知跌低過供股價會點?
會要請教大師.
能夠不理市場嘈音,忠於自己投資之路,利害利害
邊個咁勁?
同香會會員。利申,曾經參與匯控供股,結果大家都知。
我都有供喎。
但今次我無貨,無得供。睇下遲D有無平貨入
機會時時有, 做好準備便可.
列入了觀察名單,,等待供股權出左才作計算買賣,,若股價跌穿供股價的話,,好明顯每個人都會賣出供股權,,而改為直接買入正股,,祝福渣打同香會會員,,努力,,互勉之...cleverpeople...
好, 加油!
呢個吹水會開得合時兼且正,好熱鬧,,,好好玩哈哈哈~^^~~
係, 熱鬧咗好多.
如果有6字頭就。。。入貨喇!雖然成手貨 -_-"'
大家都等六字。:)
渣打 ADR 我剛見$68
最後埋單竟然有68.6~~明天可以排隊入會了。
香港竟然唔跟-:(
ADR 又見67
其實除權前同後買有物分別呢?
除權前買會每七股有兩股認股權證送, 除樣后買會自動平咗(因已除權)但冇認股權送了.
咁除權後買咪不用有碎股麻煩?定係除權前買,因有得供股會再平d呢?Lcc
對, 除權后當然沒碎股煩惱.其實除權前或后買價值一樣.
有點似除息前定除息后買 :D
自由嫂忍唔到手, $73.2入了! :O
自由嫂啲反向思維好利害, 佢話個個都話等六十我就反向唔等. 睇黎我又要再等過.....
正常情況是不會跌穿供股價的, 包銷商會托著股價直到供股完成, 若跌穿供股價冇人供, 包銷商就要硬接mat
跌穿供股價呢度實著火。
尼度 好熱wor.巴黎
同香會冷氣不足,如果巴黎兄交入會費就有錢交電費喇。
收市前已入,大家看戲。(利申:早已賺走等供股再入)
賺走?
之前108買129走了,剩碎股。不過今次出現巴黎事件這黑天鵝,自己都中伏。
嘩, 咁都畀你搵到位短炒收錢. :O
有供股的股,真係唔敢買英國銀行主打英象渣打,連滙豐咁多年都未番身,渣打可能要下個10年...不過每個人對某隻股票都有情意結,支持的!!
應沒什麼情意結,可能只是品牌效應而已。
Adr 又去返67.7 ,巴黎兄,來吧!
今早又玩夾淡倉去75~~~~掛左72.75及73.2都入唔到~~~~
行政總裁入市而已.
看一下3時歐洲時段怎情況、可能餘下的注碼只能加在$75.05
CEO及主席大手入冇錯~~~~33.87億英鎊供股不是少數目、淡馬錫包底推銷~~陰謀論看來已跟投行、基金談好未來1-2年方向、渣打裁員賣仔老招、大戶們是收貨而真金白銀的大畢手入~~~~好少死錯人~~~
咁陰濕?
ADR又見67.3, 香港價差遲早均值回歸^^
真係估唔到除權后仍未能穿七. :O
各位同香會員, 今日每股除左權 HKD 4.522, for your information :)
唔該哂會員咚. :D
唔該哂~~~話時話供股權有HKD 4.522都有可能抄至$10來元~~(以$70-$55.6計=>$14.4)~~~話時話知道幾時掛牌咩NO.未呀?
反方向思考、如果要散戶唔供、大戶們要沽渣打至$60以下~~不過今次包銷係淡馬錫、真係冇咁多賤野~~~
通常幾日后會見戶口多個不知名股票. @@咁大隻股沽到六十, 隨時畀人夾到永不返身. :D
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2015/1109/LTN20151109813_C.pdf應該11月24號掛牌卦我估... 話說佢中文版譯到唔知點咁....香港准入及香港發售期開始 十一月二十四日上午 9 時正HK Admission and start of offer period in Hong Kong 9.00 a.m. on 24 November
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2015/1109/LTN20151109812.pdf 英文通告
謝謝咚, 中文的確我睇極都唔明. @@
請教一下, 如果現在買入供股權的話, 每股成本是否 = $55.6 + 供股權價格?$4 供股權 以現價計豈不是超平?
對. 但供股權也有跟普通股票一樣有買賣及升跌呢!
http://www.skypost.hk/column/%E5%94%90%E5%BE%B7%E7%8E%B2/007003002024/%E4%BE%9B%E8%82%A1%E6%99%82%E5%BF%85%E9%9C%80%E8%A6%81%E8%A8%88%E7%9A%84%E5%85%A9%E6%A2%9D%E6%95%B8%EF%BC%81/195451醉兄睇完應該知道冇咁大隻蛤乸, 因為識計數既人多的事。呢4蚊幾既除權其實係已經計算左你會足額供股, 你看看唐小姐既算式就知架喇, 不過佢算式裏的 7+2 應該用括號括住, 如果唔係其實會計錯數:)
呵呵~~~醉心似乎未經歷過其他大股供股的經驗、理論上$4.5的供股權是買不到、一開市已是正股價$70-供股價$55.6=>$10-$14上落~~~而很多大戶也是跟我們一樣除權回來買賣這供股期權、以更低成本一起去影響正股升跌~~~
以理論上要手持供股權的老散不供~~~即要推低渣打正股價低過$4.5+55.6=>$60.1(情況如幾年前四叔隻股咁、買賣正股還平過供股、邊有人供除了四叔~~~)
應該是55.6以下、因為4.5已從我們渣打同鄉老散們扣左
當年滙豐小弟都有幸經歷過供股, 但當時只是月供一些滙豐碎股再加供股, 資金很少, 現在要重溫一次 ^^ 謝謝各位師兄分享
所以4.5xxx 純粹是除權價...不是供股權買賣價, 又學到新嘢了,謝謝!暫時情況計, 除權前以$70左右 買入還是相當抵呢~
理論上其實除權前后買都係一樣價值,只係買多咗定少咗貨而已
話時話、11/11淘的小米紫米10000薄尿袋剛收貨超正~~~之前已買左個、而家買多個金比老婆用https://detail.tmall.com/item.htm?id=522178227513&toSite=main可惜京東冇戶口唔想用、白色特價rmb79、真係好吸引http://item.jd.com/1294779.html
紫米就是小米尿袋的代工廠所以你去小米官網買紫米時是公價、但去紫米官網時都有折~~~
小米一萬我都有个,係月前買小米4I 畀自由嫂 時送的,超好用。
剛淘回來的小米尿袋5000-49 &10000-69 己給表姐們拿走好在自己志不在小米尿袋、是紫米尿袋10000-95(重量200G跟小米尿袋5000差不多)~~無論小米或是紫米尿袋真係又平又好用、用家得益~~~呵呵
話時話自由兄原來是小米4I 用家、飛鳥及飛鳥嫂都係紅米NOTE2用家、真係又平又好用、看來可以開個小米同香會~~~~呵呵
自由仔紅米 note, 我4i 16G, 自由嫂4i 32G.平靚正快耐(电池),小米同香會@@?
飛鳥紅米NOTE2-16G$699飛鳥嫂小米2S=>紅米NOTE2-32G$999飛鳥媽用緊三星MEGA6.3"$3000但下部會轉紅米5.5"、因為佢成日投數冇老人大字体、睇股票價好辛苦、反而千元紅米有~~~我覺得平、有電池換又可以插卡、更有老人字體超晒值~~~再加個小米或是紫米尿袋真係正到爆、估唔到我不知不覺變左小米粉~~~呵呵
我係米粉. :D
嘩 無上來幾日,百幾個留言。同香會要支持下,除權前都入左D,以免有碎股。計埋供股股份,平均價都要$82。繼續在同香會裡面坐定定XD
82已好利害。當然而家入會贏哂。 :)
82均價真係好利害~~~~想起$100的時候、那時我都好想好想入貨但自從匯豐供股以後覺得一天未供一天會有低處未算低之感所以一直忍到供股前一刻$75先買渣打、入會~~~呵呵
《經濟通通訊社18日專訊》渣打(02888)主力發展新興亞洲業務,繼續受區內不良資產影響,市場消息指,該行將印度一筆50億美元(約390億元)貸款列為關注類貸款,另確認10億美元(約78億元)不良貸款。新聞10億美元已是証明為壞帳、一出消息即破$70~~~
之前仲諗住唔會見到 6 字頭添 :O
50億美元(約390億元)「咖喱國」貸款有機會違約變成不良貸款+10億美元(約78億元)不良貸款 =>60億美元(468億)元 > 多過供股的33億英鎊(400億)而且消息在除淨後、似乎大戶可能有心推低股價~~~70已破、60也許子日可待~~~~斷估唔會有可能推低至行使55.6那天等供股權變癈紙吧~~~~
P.S.即包銷的淡馬鍚要食晒$55.6+$4.52=>$60.1全部的400億?
多口講句、陰謀論講、主席及CEO、基金投行及包銷的淡馬鍚應該都在供股除淨己知「咖喱國」不良貸款60億問題~~~但佢地都同意去供400億、而又有心人大戶在除淨後即爆「咖喱國」不良貸款60億問題而推低股價~~~~呵呵~~~相信直至供股權$55.6+$4.52=>$60.1時都會好戲連場~~~
其實我亦覺得主席他們之前都知道60億的問題。如果劇情真的如飛鳥兄所言,那真是很有趣。
@@
又一証明身為老散的我們所知新聞消息基本是最後者~~~大戶們做市搶飯食、好戲仍在上演~~~
悶悶地, $69.25 加一注 :D
會長、終於忍唔住加注啦~~~呵呵$70以下已超抵街坊價~~~
係, 所以好多嘢計來計去都可以畀人一舖玩殘.
我也將會入會
而家入又係最抵.
閣下有不同選擇而 閣下須填妥暫定配額通知書並交回位於香港的香港中央證券登記有限公司的最後限期亦有所不同。最早的期限是二〇一五年十二月二日,而最遲的期限是二〇一五年十二月十日。本指引將有助 閣下填寫暫定配額通知書,請細閱全文。 閣下必須根據本指引及暫定配額通知書內的指示,有效填妥及交回。暫定配額通知書,方能認購暫定分配予 閣下的權利或新普通股,否則不應作出任何有關申請或其申請將不獲接納http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2015/1123/LTN20151123030_C.pdf
ADR 65了,大行報告真厲害,請再踩多幾脚,唔該晒。
吓,仲黎?穿招股價喇喎。
今早66.5、看來供股權$55.6+$4.52=>$60.1跌破有可能~~~如之前講好戲仍在上演~~~~渣打$70街坊價底價是8折$56,9折$63可售?還是有可破底價年的7折$49或6折$42~~~呵呵~~~?
講完大戶又降評~~~呵呵 《經濟通通訊社23日專訊》 大摩續予渣打「減持」評級,目標維持為60﹒14元,料至2018年回報仍弱。里昂則予其目標價58元,並維持「沽售」評級。
$58.....
看來供股權$55.6+$4.52=>$60.1跌破有可能~~~4.52 is for ex-right, not the price of rights itself!! You only get two rights per seven stocks.The only relevant price after ex-right is $55.6, not $60.P
2921 渣打供股權剛才見到自己致富ACCOUNT內顯示、但應該未掛牌買賣大行看來想直接推低渣打現貨價去把供股權價推低~~~
我投資者戶口都有:)
我在渣打戶口內竟仲唔見有渣打供股權. :|
供股認購今天(11月24日)開始, 12月10日截止, 我剛才已處理了。http://tung219.blogspot.hk/2015/11/blog-post.html
果然快手、可以11/24開始? 致富仍未有得填、唔係要等2921上市買賣後才可以申請供股權行使~~~報告會長、飛鳥媽在上海商業銀行的戶口都收到供股權行使信~~~
好, 收到, 會長忙緊食蟹.
我用中央結算放股票, 所以咩都可以第一手。致富我都有: cs@chiefgroup.com.hk可以SEND個EMAIL去問, 佢應該會即日打電話覆你:)
唔駛咁心急, 係你既始終係你既. :D
報告會長、飛鳥已打去致富問過、2921渣打供股權明天才開始買賣因此如要填上網渣打供股權文件或電話登記供股都是明天開始計^_^
大家好~ 我在除權前入了渣打會~ 破52 週新底再轟入 XD
你好, 歡迎加入同香會. XD
聽日有rights 買賣, 坐穏喇兄弟!!~
2921渣打供股權 應該好好抄、越貼現價越上落得多~~~理論如下(我估有不少老散會走來抄供股權、當認股証咁抄)現價$70 供股權$14.51現價$65 供股權$9.51 現價$60.1 供股權$4.52 ($55.6)現價$55.6 供股權$0 ($55.6)
競價了、2921渣打供股權 未有想像中咁差~~~現價$66.3 供股權$11.2而家墳表全數供400(2921)最後回覆時間 : 07-12-2015 18:00最後繳付股款日期 : 09-12-2015https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7355187725649037537#allposts
禾數都找埋了 :)http://tung219.blogspot.hk/2015/11/blog-post_25.html
嘩, 咁快找數?
Always Pay Yourself First :)
Sigh, you are forfeiting your options premium by exercising early...
睇正股及供股權、証明真係好多大戶去抄供股權(比正股貴都有人接貨、都唔係好明~~~)2888 $65.2 / 2921 $10.00 (+55.6=>66.60?)2888 $66.3 / 2921 $12.24 (+55.6=>67.84?)
其中一個可能是,大戶沽手上的正股比少少premium買 rights,同沽正股買 long call 一樣,減低短期股價下跌的風險,亦增加現金比例
thats correct, short term rights is the same as calls.
大戶短炒遊戲, 唔識. :(
同感、大戶的短炒供股權遊戲、睇唔明~~~沽正股買供股權、比少少premium買、增加現金比例=>明但點減低短期股價下跌的風險? 供股728.4M都唔算少街貨~~~(唔通大戶怕渣打跌破55.6? 唔係都冇可能減低短期股價)short term rights供股權 = calls認購證 ? 個人覺得似但風險差好遠=>但right行使比率1:1 , call機乎set行使價好鬼高冇可能=>價 right應該貼現貨市價吧, call莊家亂開價
今日終於忍不住入會了,破60再加碼-:)
歡迎加入同香會, 你係同香會最低價了. :D
真係低處未算低,膽定有錢剩,呵呵。巴黎兄,快快入會^_*
$65買到真的要比個LIKE你、已低過除淨前供股後最低均價$691來省手續費、2來現貨買唔便煩供股轉錢等~~~更爽(真心的弄一大輪供股大龍鳳後~~~結論煩字一個)
本來琴日以為今日可以再入會, 點知今日反彈返D, 我目標是會費$65以下, 所以耐心得待中.
飛鳥兄,因為最近搞左一次復星供股。都覺得好麻煩,所以今次怕怕了。亦見到ADR一直低過HK, 所以估計可能遲d便宜。估估下,老散行為一種-:)
本人$120沽空渣打,一直忍手堅持至今,多虧此同香會之成立,令本人了解到傻傻的散戶已差不多糧盡彈絕,大戶亦應該已殺夠本(也多謝各偽價值投資博客大力叫散戶買入),本人都係時候平倉了。希望更多大戶如本人般賺夠收手,祝各位好運。
希望你搵到食. :D
Noted with thanks XD
贏多d :)
多謝對大家的祝福,戥你高興~^^~~
好勁啊匿名者,請分享下如何沽空大賺特賺技巧,等我呢個老散戶學下嘢,謝謝。
錢已袋,已經係realized profit,唔駛再希望了。反而已接火捧既各位,本人就真心希望你地可以逢凶化吉沽空其實冇乜特別,渣打單野行內人都知有幾嚴重,老散乜都唔識只係識大跌買入,仲話自己係價值投資,真係好搞笑。好彩渣打個名夠響,跌果陣好多傻人肯接貨同長渣,咁樣大戶先可以順利交火捧,本人只係搭一程順風車罷了。呢種機會一世人可以遇到幾次? 發現左當然要重槌出擊
散戶沽空係一個好有趣的話題。買股票除咗想重獲自由之外,涉獵唔同的範疇增長知識,修為情商都係很好的鍛練。我揾到陸叔一篇有關文章,各同鄉埋嚟睇埋嚟玩哈哈哈哈。 財智語陸:沽空掣肘多搵食難早前我在母校一個投資講座任主講嘉賓,席間有同學問為何股評人只建議投資者買股票,但從沒有教人去沽空股票套利。當時我的回答未及詳盡,今日借本欄作較詳細回應。門檻高兼考技術一般投資者總以為,睇淡某股票沽空便行,其實不然,沽空需要的技術很高,要看淡某隻股票,首先要看那隻股票是否可以沽空,如是可以,投資者還要看證劵行有沒有該股可借出。目前提供沽空服務予散戶的證券行很少,而絕大多數都要成為專業投資者(即擁有800萬元的流動資產),而沽空金額亦有最低消費,通常起錶都要數以十萬元計,根本不是一般小投資者可以參與的遊戲。為何參與沽空的門檻定得那麼高?原因是沽空本身的風險比買股票高,如買錯股票(假設只有現金去買而不做孖展),極其量是輸晒投資金額,但沽空則不同,一般沽空股票要先給110%至130%的按金(以沽空貨值所計基準),一旦看錯邊被挾時,就要不停補倉,風險極大,這亦解釋了大部份證券行只開放此服務予專業投資者(要知道客戶是有足夠實力來補倉)。沽空股票使費亦不低,除正常交易佣金外,借貨亦要給予借貨利息,如一些明顯弱勢股及冷門股份,借貨利息絕不平,我曾聽說過,有些二三線股的沽空利息高達年息十幾厘,入場成本高。還有,本地沽空不可以市價直沽,要掛在賣方等買家掃貨才可完成交易,故有機會看淡某股票,但借了貨後仍不能完成沽空。故沽空絕非你們所想那樣簡單。陳永陸獨立股評人2014年05月30日蘋果日報http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140530/18737382
EMAIL收到古兄及匿名兩電郵, 但來到又冇...? 通常都會畀人鬧我DELETE咗. :D
四萬兄下午!:37分的留言我重貼。菊歌收埋咗之前的留言卦,你唔揾佢就會失驚無神唔聲唔聲出返嚟~^^~~
咦,喺回覆嗰度再貼嗰個都係出唔到,會唔會係設定問題呢?咁我開過個新留言試吓。
獎抄...~^^~~散所沽空呢個話題好有趣。買賣股票除咗想重獲自由之外,涉獵唔同知識範疇加以學習同埋修為情商都係很好嘅鍛練。揾到陸叔一篇有關文章,各同鄉埋嚟睇埋嚟玩哈哈哈哈。財智語陸:沽空掣肘多搵食難早前我在母校一個投資講座任主講嘉賓,席間有同學問為何股評人只建議投資者買股票,但從沒有教人去沽空股票套利。當時我的回答未及詳盡,今日借本欄作較詳細回應。門檻高兼考技術一般投資者總以為,睇淡某股票沽空便行,其實不然,沽空需要的技術很高,要看淡某隻股票,首先要看那隻股票是否可以沽空,如是可以,投資者還要看證劵行有沒有該股可借出。目前提供沽空服務予散戶的證券行很少,而絕大多數都要成為專業投資者(即擁有800萬元的流動資產),而沽空金額亦有最低消費,通常起錶都要數以十萬元計,根本不是一般小投資者可以參與的遊戲。為何參與沽空的門檻定得那麼高?原因是沽空本身的風險比買股票高,如買錯股票(假設只有現金去買而不做孖展),極其量是輸晒投資金額,但沽空則不同,一般沽空股票要先給110%至130%的按金(以沽空貨值所計基準),一旦看錯邊被挾時,就要不停補倉,風險極大,這亦解釋了大部份證券行只開放此服務予專業投資者(要知道客戶是有足夠實力來補倉)。沽空股票使費亦不低,除正常交易佣金外,借貨亦要給予借貨利息,如一些明顯弱勢股及冷門股份,借貨利息絕不平,我曾聽說過,有些二三線股的沽空利息高達年息十幾厘,入場成本高。還有,本地沽空不可以市價直沽,要掛在賣方等買家掃貨才可完成交易,故有機會看淡某股票,但借了貨後仍不能完成沽空。故沽空絕非你們所想那樣簡單。陳永陸獨立股評人2014年05月30日http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140530/18737382
新留言都唔出而家為有嘻嘻哈哈笑住咁等待。。。
可能被google當左垃圾留言,可以喺「設計」—「留言」—「垃圾留言」度,改返不是垃圾留言。
搵返,唔該哂追求兄。:D
呵呵、飛鳥買的時侯就是想過$120至$70左右、那些大戶沽空盤已因供股應該平倉、賺夠$50已差不多4成利潤夠大戶收手邊際~~~想不到老散也可以參與沽空~~~ 搭大戶沽空的順風車罷了~~~這位人兄真勁~~~P.S.今天渣打繼續大平賣$65、供股權破$10
飛鳥兄多方位思維都好犀利丫。看那位仁兄所言似係業內人士呀。借我哋啲貨嚟沽空,大戶就有呢方面的其中一個優勢。正所謂鱷魚潭摸蜆,有啲人會喺岸邊慢慢掘,有啲人會以身犯險落埋水同大鱷『一齊』游弋,大家對自身財務投資/投機的風險評估盤算唔同。我喜歡同鄉們、會長的投資心理氣質。看大局,究竟係贏一場小仗(battle)定係贏晒場人生戰事(war),講緊係唔同層次﹗ ~^^~~
其實話自己 short call 都得啦~ 吹大左就 lor lor 地~ XD
01/12/2015 15:33《異動股》渣打(2888)升幅顯著擴大,英央行指其不用再集資 《經濟通通訊社1日專訊》渣打(02888)升幅顯著擴大,因英倫銀行指其一級資本比率不符要求,但不用再集資。消息公布後,該股即獲買盤支持,由於65﹒2元水平浮沉,轉為急升逾1%,報66﹒1元;成交約104萬股,涉資6805萬元。 同時,渣打亦指出,該行以高於目前最低要求之資本水平經營。(ml)英央行睇過盤數話不用再集資~~~~短期見底大戶似乎已失去再沽落去借口~~~~
63 啦
呵呵~~~大戶好似真係想老散唔想供股、繼續新低渣打$63.5/供股權7.8好似我一開始講過供股前的劇本話大戶由$75推至$60、等老散唔想在$55.6供股~~~~
我做首位留言,巴黎兄說見六字頭即收票,悶大師止凡也說隨時要向我拿表格入會, 飛鳥兄及飛鳥媽已急不及待入會。有幾位大師加入一定火花連場 :D
回覆刪除我同你差唔多價位啦自由兄, 不過我係計收左兩次息:)
刪除如果計返入去我可能是102咁上下. 都係冇咗好多喇. :)
刪除我都在$69附近入左渣打 !
刪除呵呵,我也趁低淘了幾百蚊,包括129小米磅(香港官網)。想買左成年。
回覆刪除現在也隨時準備入會,真d熱鬧非常。
小米磅? 哈, 幾攪笑喎.
刪除http://www.mi.com/hk/
刪除小米體重計 白色 HK$139
智能家居必備。今天包郵,正。
謝謝! 另外我有小米手環.但都係畀自由嫂用.
刪除被禪師點名了。
回覆刪除好似巴黎兄所言,低價收購爛銅爛鐵。其實,還是有些情意結,買入這類公司感覺不太好,不習慣,考慮中。。。
今早看了湯博士的文章,值得細看。
http://www.moleculez.co/#!一間沒有客戶支持的公司將會是怎樣/cojo/5640536d0cf2f51f3231ce2e
睇完湯文亮篇野. 原來佢08年發生過件咁既事. 有啲唔明, 點解渣打二百幾蚊時佢唔講吓等啲人盡快跳車既?
刪除二百幾蚊時個個出黎讚, 七十幾蚊時個個走出黎彈, 這是什麼? :D
刪除那篇文章, 似是有心人...
刪除自由一千萬兄,
刪除這就是guts的原因.
巴黎.
自由兄好心水清、人性總會在見高就拜、見底就踩~~~~
刪除抺去人性、call loan應該間間大銀行理應因壓力測試都是這麼保護自己~~~
湯文亮篇野似乎是偏激仇恨多點~~~
我記湯文亮之前好多文章都有提過他與渣打的故事, 不是只是今次打落水狗的
刪除此留言已被作者移除。
刪除可否講多些阿里爸爸的東西?
回覆刪除它的東西平台如何?它怎賺錢?未來如何?
沒了它如何?
我有不少渣打,等供股,何時除淨對我沒任何影響,已預備資金供股。
我也是預了供股資金, 所以沒有特別留意供股權的改變. 我冇亞里巴巴巴喎, 我只係一個淘寶迷, 只睇過馬雲四五本書, 它公司的特點是: 竟有能力在中國攪B2B, 攪B2C, C2C 等等, 然后走去美國大大筆上市, 服哂!
刪除呀, 係喎, 我有中國動向, 間接持有ALIBABA. :)
刪除我同樣有中國動向,發展還不錯,慢慢有些起息。
刪除這是高速行業,仍在奔騰。
我怎少網購,日後期待你分享些體驗。
我今日看渣打季節,可惜未有詳細分析信貸資料。
淘得越多越發現香港還有很多其他霸權. 我地啲錢就係咁畀人扐哂.
刪除我等除淨後,如果6字頭,便可能會入會了。
回覆刪除x 2
刪除希望除權前見到
刪除唔駛等除權后,明天會見六@@
刪除新會員報到,今朝$69.30入會了。
刪除歡迎加入渣打同香會大家庭. :D
刪除由於唔想有碎股,今日再買少少貨,平均價$110。
回覆刪除放下妳的碎股,眼看遠大的將來。 ^…^
刪除如何可買入碎股至剛好一手?
刪除不是買碎股。
刪除我表達得唔好,7供2 ,我唔想供股後有碎股,所以買夠14手。
原來如此,多謝沙梨。
刪除我在9月時由渣打坑跳進ROADSHOW坑, 淨返少少砰股而已, 如果渣打跌到$65以下, 我會跳埋入渣打坑, 再度做同香會會員.
回覆刪除累嗎跳來跳去?@@!
刪除不累, 同一舊錢, ROADSHOW比渣打高息, 如果渣打去得到 $65, 價錢上升的值博率比高息吸引. 到現時為止, 渣打管理層的動作都屬於較易明及有根可尋, 不是大白象, ~~~ 循環嚟姐. 匯豐都廿八蚊供股啦
刪除此留言已被作者移除。
回覆刪除希望渣揸打集資后合適地進行有盈利項目, 之後賺錢派息給你們, 利申:沒有揸打股票, 雖然我沒加入, 但都希望投資成功, 賺取股息
回覆刪除要預咗起碼一兩年唔派息先好入會。
刪除今日入咗600股@73.8
回覆刪除(自由駱駝)
你好似係舊會員?
刪除對,香完可以再香! 供股前均價$9x,供股後$8x。前事不忘,後事之師,以下2012年記錄:
刪除「渣打料未來5年 企業銀行盈利增一倍
【明報專訊】渣打(2888)昨天舉行投資者網上推介會,集團執行董事兼企業銀行行政總裁Mike Rees表示,未來4至5年,企業銀行的業務盈利將較現時增長一倍,相信至2016年,整體經營盈利可達100億美元,2011年錄得52億美元。他重申,集團今年全年收入可錄得雙位數增長。」
當時其中一個意見,賣匯豐買揸打,而兩者的share price ratio:$190/$73=2.6
但現在是$73.55/$61.8=1.19,遲些可能是<1。
(自由駱駝)
真係時不我予
刪除預祝各位前輩贏大錢~ 我想了好幾天,應該要等到$6X才能加入,不過可能也沒這個機會了,哈哈。
回覆刪除上次個個話穿一百入,今次就見六收票,哈!
刪除經過巴黎事件後,明天很有機會見6字頭了。
刪除棒打落水狗中, 而家買安全好多.
回覆刪除即使再跌, 應該會所有股都中招, 而非只跌渣打一隻.
係呀, 我都係鐘意買平嘢
刪除利申、除了飛鳥兄及飛鳥媽2888@74.5
回覆刪除今天真是超級忙的日子、當然是淘11/11小米的紅米NOTE2(16G)-699 及 小米尿袋超薄5000-49 &10000-69 , 以及小飛鳥故事書
小米尿袋超正, 我都有個10000
刪除此留言已被作者移除。
刪除哇! 乜老渣返回去6年前光景!
回覆刪除有冇興趣入會? :D
刪除小弟年幾前買落, 期間忍住一直未有加注 (入咗其他股票溝淡一下心理負擔,哈哈), 已準備好供股, 由於成手貨同無乜可動用現金, 下一站目標比較貪心, 希望見50蚊樓下先想再入 XD
回覆刪除嘩, 好貪.
刪除無彈藥就貪,好似係?
刪除無大師咁多彈藥, 唯有慳住用
刪除有冇人知跌低過供股價會點?
回覆刪除會要請教大師.
刪除能夠不理市場嘈音,忠於自己投資之路,利害利害
回覆刪除邊個咁勁?
刪除同香會會員。
刪除利申,曾經參與匯控供股,結果大家都知。
我都有供喎。
刪除我都有供喎。
刪除但今次我無貨,無得供。
刪除睇下遲D有無平貨入
機會時時有, 做好準備便可.
刪除列入了觀察名單,,等待供股權出左才作計算買賣,,
回覆刪除若股價跌穿供股價的話,,好明顯每個人都會賣出供股權,,
而改為直接買入正股,,
祝福渣打同香會會員,,
努力,,互勉之...
cleverpeople...
好, 加油!
刪除呢個吹水會開得合時兼且正,好熱鬧,,,好好玩哈哈哈~^^~~
回覆刪除係, 熱鬧咗好多.
刪除如果有6字頭就。。。入貨喇!雖然成手貨 -_-"'
回覆刪除大家都等六字。:)
刪除渣打 ADR 我剛見$68
回覆刪除最後埋單竟然有68.6~~明天可以排隊入會了。
刪除香港竟然唔跟-:(
刪除ADR 又見67
刪除其實除權前同後買有物分別呢?
回覆刪除除權前買會每七股有兩股認股權證送, 除樣后買會自動平咗(因已除權)但冇認股權送了.
刪除咁除權後買咪不用有碎股麻煩?
刪除定係除權前買,因有得供股會再平d呢?
Lcc
對, 除權后當然沒碎股煩惱.
刪除其實除權前或后買價值一樣.
有點似除息前定除息后買 :D
刪除自由嫂忍唔到手, $73.2入了! :O
回覆刪除自由嫂啲反向思維好利害, 佢話個個都話等六十我就反向唔等. 睇黎我又要再等過.....
刪除正常情況是不會跌穿供股價的, 包銷商會托著股價直到供股完成,
回覆刪除若跌穿供股價冇人供, 包銷商就要硬接
mat
跌穿供股價呢度實著火。
刪除尼度 好熱wor.
回覆刪除巴黎
同香會冷氣不足,如果巴黎兄交入會費就有錢交電費喇。
刪除收市前已入,大家看戲。(利申:早已賺走等供股再入)
回覆刪除賺走?
刪除之前108買129走了,剩碎股。不過今次出現巴黎事件這黑天鵝,自己都中伏。
刪除嘩, 咁都畀你搵到位短炒收錢. :O
刪除有供股的股,真係唔敢買
回覆刪除英國銀行主打英象渣打,連滙豐咁多年都未番身,渣打可能要下個10年...
不過每個人對某隻股票都有情意結,支持的!!
應沒什麼情意結,可能只是品牌效應而已。
刪除Adr 又去返67.7 ,巴黎兄,來吧!
回覆刪除今早又玩夾淡倉去75~~~~掛左72.75及73.2都入唔到~~~~
回覆刪除行政總裁入市而已.
刪除看一下3時歐洲時段怎情況、可能餘下的注碼只能加在$75.05
刪除CEO及主席大手入冇錯~~~~
刪除33.87億英鎊供股不是少數目、淡馬錫包底推銷~~
陰謀論看來已跟投行、基金談好未來1-2年方向、渣打裁員賣仔老招、大戶們是收貨而真金白銀的大畢手入~~~~好少死錯人~~~
咁陰濕?
刪除ADR又見67.3, 香港價差遲早均值回歸^^
回覆刪除真係估唔到除權后仍未能穿七. :O
刪除各位同香會員, 今日每股除左權 HKD 4.522, for your information :)
回覆刪除唔該哂會員咚. :D
刪除唔該哂~~~話時話供股權有HKD 4.522都有可能抄至$10來元~~
刪除(以$70-$55.6計=>$14.4)~~~
話時話知道幾時掛牌咩NO.未呀?
反方向思考、如果要散戶唔供、大戶們要沽渣打至$60以下~~
刪除不過今次包銷係淡馬錫、真係冇咁多賤野~~~
通常幾日后會見戶口多個不知名股票. @@
刪除咁大隻股沽到六十, 隨時畀人夾到永不返身. :D
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2015/1109/LTN20151109813_C.pdf
刪除應該11月24號掛牌卦我估... 話說佢中文版譯到唔知點咁....
香港准入及香港發售期開始 十一月二十四日上午 9 時正
HK Admission and start of offer period in Hong Kong 9.00 a.m. on 24 November
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2015/1109/LTN20151109812.pdf 英文通告
刪除謝謝咚, 中文的確我睇極都唔明. @@
刪除請教一下, 如果現在買入供股權的話, 每股成本是否 = $55.6 + 供股權價格?
回覆刪除$4 供股權 以現價計豈不是超平?
對. 但供股權也有跟普通股票一樣有買賣及升跌呢!
刪除http://www.skypost.hk/column/%E5%94%90%E5%BE%B7%E7%8E%B2/007003002024/%E4%BE%9B%E8%82%A1%E6%99%82%E5%BF%85%E9%9C%80%E8%A6%81%E8%A8%88%E7%9A%84%E5%85%A9%E6%A2%9D%E6%95%B8%EF%BC%81/195451
刪除醉兄睇完應該知道冇咁大隻蛤乸, 因為識計數既人多的事。
呢4蚊幾既除權其實係已經計算左你會足額供股, 你看看唐小姐既算式就知架喇, 不過佢算式裏的 7+2 應該用括號括住, 如果唔係其實會計錯數:)
呵呵~~~醉心似乎未經歷過其他大股供股的經驗、理論上$4.5的供股權是買不到、一開市已是正股價$70-供股價$55.6=>$10-$14上落~~~
刪除而很多大戶也是跟我們一樣除權回來買賣這供股期權、以更低成本一起去影響正股升跌~~~
以理論上要手持供股權的老散不供~~~
刪除即要推低渣打正股價低過$4.5+55.6=>$60.1
(情況如幾年前四叔隻股咁、買賣正股還平過供股、邊有人供除了四叔~~~)
應該是55.6以下、因為4.5已從我們渣打同鄉老散們扣左
刪除當年滙豐小弟都有幸經歷過供股, 但當時只是月供一些滙豐碎股再加供股, 資金很少, 現在要重溫一次 ^^ 謝謝各位師兄分享
刪除所以4.5xxx 純粹是除權價...不是供股權買賣價, 又學到新嘢了,謝謝!
刪除暫時情況計, 除權前以$70左右 買入還是相當抵呢~
理論上其實除權前后買都係一樣價值,只係買多咗定少咗貨而已
刪除話時話、11/11淘的小米紫米10000薄尿袋剛收貨超正~~~
回覆刪除之前已買左個、而家買多個金比老婆用
https://detail.tmall.com/item.htm?id=522178227513&toSite=main
可惜京東冇戶口唔想用、白色特價rmb79、真係好吸引
http://item.jd.com/1294779.html
紫米就是小米尿袋的代工廠
刪除所以你去小米官網買紫米時是公價、但去紫米官網時都有折~~~
小米一萬我都有个,係月前買小米4I 畀自由嫂 時送的,超好用。
刪除剛淘回來的小米尿袋5000-49 &10000-69 己給表姐們拿走
刪除好在自己志不在小米尿袋、是紫米尿袋10000-95(重量200G跟小米尿袋5000差不多)~~
無論小米或是紫米尿袋真係又平又好用、用家得益~~~呵呵
話時話自由兄原來是小米4I 用家、飛鳥及飛鳥嫂都係紅米NOTE2用家、真係又平又好用、看來可以開個小米同香會~~~~呵呵
刪除自由仔紅米 note, 我4i 16G, 自由嫂4i 32G.
刪除平靚正快耐(电池),小米同香會@@?
飛鳥紅米NOTE2-16G$699
刪除飛鳥嫂小米2S=>紅米NOTE2-32G$999
飛鳥媽用緊三星MEGA6.3"$3000但下部會轉紅米5.5"、因為佢成日投數冇老人大字体、睇股票價好辛苦、反而千元紅米有~~~
我覺得平、有電池換又可以插卡、更有老人字體超晒值~~~
再加個小米或是紫米尿袋真係正到爆、估唔到我不知不覺變左小米粉~~~呵呵
我係米粉. :D
刪除嘩 無上來幾日,百幾個留言。
回覆刪除同香會要支持下,除權前都入左D,以免有碎股。
計埋供股股份,平均價都要$82。
繼續在同香會裡面坐定定XD
82已好利害。當然而家入會贏哂。 :)
刪除82均價真係好利害~~~~
刪除想起$100的時候、那時我都好想好想入貨
但自從匯豐供股以後覺得一天未供一天會有低處未算低之感
所以一直忍到供股前一刻$75先買渣打、入會~~~呵呵
《經濟通通訊社18日專訊》渣打(02888)主力發展新興亞洲業務,繼續受區內不良資產影響,市場消息指,該行將印度一筆50億美元(約390億元)貸款列為關注類貸款,另確認10億美元(約78億元)不良貸款。
回覆刪除新聞10億美元已是証明為壞帳、一出消息即破$70~~~
之前仲諗住唔會見到 6 字頭添 :O
刪除之前仲諗住唔會見到 6 字頭添 :O
刪除50億美元(約390億元)「咖喱國」貸款有機會違約變成不良貸款+10億美元(約78億元)不良貸款 =>60億美元(468億)元 > 多過供股的33億英鎊(400億)
刪除而且消息在除淨後、似乎大戶可能有心推低股價~~~
70已破、60也許子日可待~~~~
斷估唔會有可能推低至行使55.6那天等供股權變癈紙吧~~~~
P.S.即包銷的淡馬鍚要食晒$55.6+$4.52=>$60.1全部的400億?
刪除多口講句、陰謀論講、主席及CEO、基金投行及包銷的淡馬鍚應該都在供股除淨己知「咖喱國」不良貸款60億問題~~~
刪除但佢地都同意去供400億、而又有心人大戶在除淨後即爆「咖喱國」不良貸款60億問題而推低股價~~~~
呵呵~~~相信直至供股權$55.6+$4.52=>$60.1時都會好戲連場~~~
其實我亦覺得主席他們之前都知道60億的問題。如果劇情真的如飛鳥兄所言,那真是很有趣。
刪除@@
回覆刪除又一証明身為老散的我們所知新聞消息基本是最後者~~~
回覆刪除大戶們做市搶飯食、好戲仍在上演~~~
悶悶地, $69.25 加一注 :D
回覆刪除會長、終於忍唔住加注啦~~~呵呵
刪除$70以下已超抵街坊價~~~
係, 所以好多嘢計來計去都可以畀人一舖玩殘.
回覆刪除我也將會入會
回覆刪除而家入又係最抵.
刪除閣下有不同選擇而 閣下須填妥暫定配額通知書並交回位於香港的香港中央證券登記有限公司的最後限期亦有所不同。最早的期限是二〇一五年十二月二日,而最
回覆刪除遲的期限是二〇一五年十二月十日。本指引將有助 閣下填寫暫定配額通知書,請細閱全文。 閣下必須根據本指引及暫定配額通知書內的指示,有效填妥及交回
。暫定配額通知書,方能認購暫定分配予 閣下的權利或新普通股,否則不應作出任何有關申請或其申請將不獲接納
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2015/1123/LTN20151123030_C.pdf
ADR 65了,大行報告真厲害,請再踩多幾脚,唔該晒。
回覆刪除吓,仲黎?穿招股價喇喎。
刪除今早66.5、看來供股權$55.6+$4.52=>$60.1跌破有可能~~~
刪除如之前講好戲仍在上演~~~~
渣打$70街坊價底價是8折$56,9折$63可售?
還是有可破底價年的7折$49或6折$42~~~呵呵~~~?
講完大戶又降評~~~呵呵
刪除《經濟通通訊社23日專訊》
大摩續予渣打「減持」評級,目標維持為60﹒14元,料至2018年回報仍弱。里昂則
予其目標價58元,並維持「沽售」評級。
$58.....
刪除看來供股權$55.6+$4.52=>$60.1跌破有可能~~~
刪除4.52 is for ex-right, not the price of rights itself!! You only get two rights per seven stocks.
The only relevant price after ex-right is $55.6, not $60.
P
2921 渣打供股權
回覆刪除剛才見到自己致富ACCOUNT內顯示、但應該未掛牌買賣
大行看來想直接推低渣打現貨價去把供股權價推低~~~
我投資者戶口都有:)
刪除我在渣打戶口內竟仲唔見有渣打供股權. :|
刪除供股認購今天(11月24日)開始, 12月10日截止, 我剛才已處理了。
刪除http://tung219.blogspot.hk/2015/11/blog-post.html
果然快手、可以11/24開始?
刪除致富仍未有得填、唔係要等2921上市買賣後才可以申請供股權行使~~~
報告會長、飛鳥媽在上海商業銀行的戶口都收到供股權行使信~~~
好, 收到, 會長忙緊食蟹.
刪除我用中央結算放股票, 所以咩都可以第一手。
刪除致富我都有: cs@chiefgroup.com.hk
可以SEND個EMAIL去問, 佢應該會即日打電話覆你:)
唔駛咁心急, 係你既始終係你既. :D
刪除報告會長、飛鳥已打去致富問過、2921渣打供股權明天才開始買賣
刪除因此如要填上網渣打供股權文件或電話登記供股都是明天開始計
^_^
大家好~ 我在除權前入了渣打會~ 破52 週新底再轟入 XD
回覆刪除你好, 歡迎加入同香會. XD
刪除聽日有rights 買賣, 坐穏喇兄弟!!~
刪除2921渣打供股權 應該好好抄、越貼現價越上落得多~~~
刪除理論如下(我估有不少老散會走來抄供股權、當認股証咁抄)
現價$70 供股權$14.51
現價$65 供股權$9.51
現價$60.1 供股權$4.52 ($55.6)
現價$55.6 供股權$0 ($55.6)
競價了、2921渣打供股權 未有想像中咁差~~~
刪除現價$66.3 供股權$11.2
而家墳表全數供400(2921)
最後回覆時間 : 07-12-2015 18:00
最後繳付股款日期 : 09-12-2015
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7355187725649037537#allposts
禾數都找埋了 :)
刪除http://tung219.blogspot.hk/2015/11/blog-post_25.html
嘩, 咁快找數?
刪除Always Pay Yourself First :)
刪除Sigh, you are forfeiting your options premium by exercising early...
刪除睇正股及供股權、証明真係好多大戶去抄供股權
回覆刪除(比正股貴都有人接貨、都唔係好明~~~)
2888 $65.2 / 2921 $10.00 (+55.6=>66.60?)
2888 $66.3 / 2921 $12.24 (+55.6=>67.84?)
其中一個可能是,大戶沽手上的正股比少少premium買 rights,同沽正股買 long call 一樣,減低短期股價下跌的風險,亦增加現金比例
刪除thats correct, short term rights is the same as calls.
刪除大戶短炒遊戲, 唔識. :(
刪除同感、大戶的短炒供股權遊戲、睇唔明~~~
刪除沽正股買供股權、比少少premium買、增加現金比例=>明
但點減低短期股價下跌的風險? 供股728.4M都唔算少街貨~~~
(唔通大戶怕渣打跌破55.6? 唔係都冇可能減低短期股價)
short term rights供股權 = calls認購證 ? 個人覺得似但風險差好遠
=>但right行使比率1:1 , call機乎set行使價好鬼高冇可能
=>價 right應該貼現貨市價吧, call莊家亂開價
今日終於忍不住入會了,破60再加碼-:)
回覆刪除歡迎加入同香會, 你係同香會最低價了. :D
刪除真係低處未算低,膽定有錢剩,呵呵。
刪除巴黎兄,快快入會^_*
$65買到真的要比個LIKE你、已低過除淨前供股後最低均價$69
刪除1來省手續費、2來現貨買唔便煩供股轉錢等~~~更爽
(真心的弄一大輪供股大龍鳳後~~~結論煩字一個)
本來琴日以為今日可以再入會, 點知今日反彈返D, 我目標是會費$65以下, 所以耐心得待中.
刪除飛鳥兄,因為最近搞左一次復星供股。都覺得好麻煩,所以今次怕怕了。
刪除亦見到ADR一直低過HK, 所以估計可能遲d便宜。估估下,老散行為一種-:)
本人$120沽空渣打,一直忍手堅持至今,多虧此同香會之成立,令本人了解到傻傻的散戶已差不多糧盡彈絕,大戶亦應該已殺夠本(也多謝各偽價值投資博客大力叫散戶買入),本人都係時候平倉了。希望更多大戶如本人般賺夠收手,祝各位好運。
回覆刪除希望你搵到食. :D
刪除Noted with thanks XD
刪除贏多d :)
刪除多謝對大家的祝福,戥你高興~^^~~
刪除好勁啊匿名者,請分享下如何沽空大賺特賺技巧,等我呢個老散戶學下嘢,謝謝。
刪除錢已袋,已經係realized profit,唔駛再希望了。反而已接火捧既各位,本人就真心希望你地可以逢凶化吉
刪除沽空其實冇乜特別,渣打單野行內人都知有幾嚴重,老散乜都唔識只係識大跌買入,仲話自己係價值投資,真係好搞笑。
好彩渣打個名夠響,跌果陣好多傻人肯接貨同長渣,咁樣大戶先可以順利交火捧,本人只係搭一程順風車罷了。
呢種機會一世人可以遇到幾次? 發現左當然要重槌出擊
散戶沽空係一個好有趣的話題。買股票除咗想重獲自由之外,涉獵唔同的範疇增長知識,修為情商都係很好的鍛練。我揾到陸叔一篇有關文章,各同鄉埋嚟睇埋嚟玩哈哈哈哈。
刪除財智語陸:沽空掣肘多搵食難
早前我在母校一個投資講座任主講嘉賓,席間有同學問為何股評人只建議投資者買股票,但從沒有教人去沽空股票套利。當時我的回答未及詳盡,今日借本欄作較詳細回應。
門檻高兼考技術
一般投資者總以為,睇淡某股票沽空便行,其實不然,沽空需要的技術很高,要看淡某隻股票,首先要看那隻股票是否可以沽空,如是可以,投資者還要看證劵行有沒有該股可借出。目前提供沽空服務予散戶的證券行很少,而絕大多數都要成為專業投資者(即擁有800萬元的流動資產),而沽空金額亦有最低消費,通常起錶都要數以十萬元計,根本不是一般小投資者可以參與的遊戲。為何參與沽空的門檻定得那麼高?原因是沽空本身的風險比買股票高,如買錯股票(假設只有現金去買而不做孖展),極其量是輸晒投資金額,但沽空則不同,一般沽空股票要先給110%至130%的按金(以沽空貨值所計基準),一旦看錯邊被挾時,就要不停補倉,風險極大,這亦解釋了大部份證券行只開放此服務予專業投資者(要知道客戶是有足夠實力來補倉)。
沽空股票使費亦不低,除正常交易佣金外,借貨亦要給予借貨利息,如一些明顯弱勢股及冷門股份,借貨利息絕不平,我曾聽說過,有些二三線股的沽空利息高達年息十幾厘,入場成本高。還有,本地沽空不可以市價直沽,要掛在賣方等買家掃貨才可完成交易,故有機會看淡某股票,但借了貨後仍不能完成沽空。故沽空絕非你們所想那樣簡單。
陳永陸
獨立股評人
2014年05月30日
蘋果日報
http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140530/18737382
此留言已被作者移除。
回覆刪除EMAIL收到古兄及匿名兩電郵, 但來到又冇...? 通常都會畀人鬧我DELETE咗. :D
回覆刪除四萬兄下午!:37分的留言我重貼。菊歌收埋咗之前的留言卦,你唔揾佢就會失驚無神唔聲唔聲出返嚟~^^~~
回覆刪除咦,喺回覆嗰度再貼嗰個都係出唔到,會唔會係設定問題呢?咁我開過個新留言試吓。
回覆刪除獎抄...~^^~~
回覆刪除散所沽空呢個話題好有趣。買賣股票除咗想重獲自由之外,涉獵唔同知識範疇加以學習同埋修為情商都係很好嘅鍛練。揾到陸叔一篇有關文章,各同鄉埋嚟睇埋嚟玩哈哈哈哈。
財智語陸:沽空掣肘多搵食難
早前我在母校一個投資講座任主講嘉賓,席間有同學問為何股評人只建議投資者買股票,但從沒有教人去沽空股票套利。當時我的回答未及詳盡,今日借本欄作較詳細回應。
門檻高兼考技術
一般投資者總以為,睇淡某股票沽空便行,其實不然,沽空需要的技術很高,要看淡某隻股票,首先要看那隻股票是否可以沽空,如是可以,投資者還要看證劵行有沒有該股可借出。目前提供沽空服務予散戶的證券行很少,而絕大多數都要成為專業投資者(即擁有800萬元的流動資產),而沽空金額亦有最低消費,通常起錶都要數以十萬元計,根本不是一般小投資者可以參與的遊戲。為何參與沽空的門檻定得那麼高?原因是沽空本身的風險比買股票高,如買錯股票(假設只有現金去買而不做孖展),極其量是輸晒投資金額,但沽空則不同,一般沽空股票要先給110%至130%的按金(以沽空貨值所計基準),一旦看錯邊被挾時,就要不停補倉,風險極大,這亦解釋了大部份證券行只開放此服務予專業投資者(要知道客戶是有足夠實力來補倉)。
沽空股票使費亦不低,除正常交易佣金外,借貨亦要給予借貨利息,如一些明顯弱勢股及冷門股份,借貨利息絕不平,我曾聽說過,有些二三線股的沽空利息高達年息十幾厘,入場成本高。還有,本地沽空不可以市價直沽,要掛在賣方等買家掃貨才可完成交易,故有機會看淡某股票,但借了貨後仍不能完成沽空。故沽空絕非你們所想那樣簡單。
陳永陸
獨立股評人
2014年05月30日
http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140530/18737382
新留言都唔出而家為有嘻嘻哈哈笑住咁等待。。。
回覆刪除可能被google當左垃圾留言,可以喺「設計」—「留言」—「垃圾留言」度,改返不是垃圾留言。
回覆刪除搵返,唔該哂追求兄。:D
回覆刪除呵呵、飛鳥買的時侯就是想過$120至$70左右、
回覆刪除那些大戶沽空盤已因供股應該平倉、賺夠$50已差不多4成利潤夠大戶收手邊際~~~
想不到老散也可以參與沽空~~~
搭大戶沽空的順風車罷了~~~
這位人兄真勁~~~
P.S.今天渣打繼續大平賣$65、供股權破$10
飛鳥兄多方位思維都好犀利丫。看那位仁兄所言似係業內人士呀。借我哋啲貨嚟沽空,大戶就有呢方面的其中一個優勢。正所謂鱷魚潭摸蜆,有啲人會喺岸邊慢慢掘,有啲人會以身犯險落埋水同大鱷『一齊』游弋,大家對自身財務投資/投機的風險評估盤算唔同。我喜歡同鄉們、會長的投資心理氣質。看大局,究竟係贏一場小仗(battle)定係贏晒場人生戰事(war),講緊係唔同層次﹗ ~^^~~
刪除其實話自己 short call 都得啦~ 吹大左就 lor lor 地~ XD
刪除01/12/2015 15:33
回覆刪除《異動股》渣打(2888)升幅顯著擴大,英央行指其不用再集資
《經濟通通訊社1日專訊》渣打(02888)升幅顯著擴大,因英倫銀行指其一級資本比率不符要求,但不用再集資。消息公布後,該股即獲買盤支持,由於65﹒2元水平浮沉,轉為急升逾1%,報66﹒1元;成交約104萬股,涉資6805萬元。
同時,渣打亦指出,該行以高於目前最低要求之資本水平經營。(ml)
英央行睇過盤數話不用再集資~~~~
短期見底大戶似乎已失去再沽落去借口~~~~
63 啦
刪除呵呵~~~
回覆刪除大戶好似真係想老散唔想供股、繼續新低渣打$63.5/供股權7.8
好似我一開始講過供股前的劇本話大戶由$75推至$60、等老散唔想在$55.6供股~~~~