2015年4月15日星期三

我的女人 ------ 自由嫂小時候

上回說過自由嫂吃素一年了, 比起身邊的朋友, 她的確是位怪人.

自小不愛打扮, 不愛買東西, 大部份女孩喜愛的金銀珠寶, 鑽石首飾也不是她的味兒 (所以我對她有興趣), 跟自由嫂一起, 從未買過任何金銀鑽飾. 中學時代開始, 當身邊的朋友開始追星, 買名牌及享受物質的同時, 她卻整天在教琴, 補習, 月入比當時已出來工作的自由還多, 自小有富婆之稱.

自由嫂還在幼稚園階段時, 自由外母是在某唐樓單位內當煮飯的. 這單位比較奇怪, 它既不是一間公司, 也不是一個住家. 自由嫂每天下課后便在這裏做做功課, 玩玩洋娃娃. 因為她小時樣子可愛, 這單位內的叔叔伯伯, 小姐嬸嬸們也愛豆她玩. 每天待自由外母下班后才一起回家. 這單位可謂佔據著自由嫂的整個童年.

原來, 自由嫂的童年跟投資是有著千絲萬縷的關係........




註: 我發覺最近已經冇財演講咩內銀假賬同埋壞賬啦, 唔通短短一個星期咁快就攪惦哂?


23 則留言:

  1. 依家已經好少有呢D女仔囉。我見過有年紀細過我ge女仔,甚至覺得手錶冇六位數字都唔應該戴上手添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇喇冇喇! 人比人比死人, 我連手錶都冇隻, 唔好講六位數字啦. :D

      刪除
    2. 如果雲地仲搵緊女朋友, 都要留意呢點, 是關價值觀是很難改變的, 尤其是由花費變節儉.

      刪除
    3. 關價值觀是很難改變的
      ==>的確,我很同意
      我見過幾個獨女喜歡花費買10-20幾個名牌手袋,50-80幾雙鞋,
      家裡的鞋架差不多九成以上都係佢的~~~

      刪除
  2. 我的確找到。不過她之後去外國讀一年-_-'''''''

    回覆刪除
  3. 四葉都見過有咁女仔,真係有...
    價值觀又真係好難改變,但觀其最親的人,可知一二,因無論點變,人都係受身教影响得最緊要,年紀大了,性格如細時食開的住家飯,都是跟著童年的回憶走

    回覆刪除
    回覆
    1. 故仔四葉鍾意聽,尤其講真實正面的人事......LIKE

      刪除
    2. 對, 我也喜愛正面的故事.

      刪除
  4. 集齊所有Blog友的齊家治國之道 - 無發達之前有一個識慳家的男/女人

    回覆刪除
  5. 快點出埋下集, 大家都想睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈. 我都想睇你的女人: 吳若希 的故事.

      刪除
  6. 青梅竹馬?

    (自由駱駝)

    回覆刪除
    回覆
    1. 駱駝兄今次升市你身家脹唔少啦!唔係青梅竹馬啊,我大自由嫂多年,佢讀中學我已出黎工作好耐了。意思係佢做兼職都搵得比我多,好鬼勤力。:P

      刪除
  7. 就係搵到自由嫂呢種女仔,先可以儲到咁多資產

    回覆刪除
  8. 註: 我發覺最近已經冇財演講咩內銀假賬同埋壞賬啦, 唔通短短一個星期咁快就攪惦哂?
    =>這幾天外資基金狂掃內銀(今天更什,五大內銀都掃到AH冇水位)
    呵呵~~~之前外資狂唱內銀假賬同埋壞賬,係咁沽去PE4倍,而家怕死跟唔到指數入唔夠貨,己升到PE7倍還說很平有空間~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經唔敢想飛鳥媽副身家:O

      刪除
    2. 所以咪唔敢寫BLOG、反正牛3升市講基本分析都無謂~~~~ ^^

      刪除