2015年7月9日星期四

初探油股

上年年尾發現有三種東西在歷史新低, 分別是銀價, 渣打及油價, 最后選了買入渣打. 但對油股及銀仍念念不忘. 銀價近日也很低。在LISA姐處學來應買實銀, 但個人最怕放東西在家。 還沒想好 :(

昨日趁昆侖也跌至一年新低, 在最后一分鐘買入, 今早見它仍跌便再補. 於是它成為我資產中的新竉兒. 息率只有三厘, 諗住擺佢十年八載, 或許當作對沖生活成本。不過油股我冇咩研究, 一於跟「八十后偽中產」多多學習, 發返個中國夢.









指示已成功執行
==============
指示:               買入
指示數量:            股
股票代號:           00135
股票名稱:           昆侖能源
已成交數量:          股
平均成交價格:       $6.6900 元



指示已成功執行
==============
指示:               買入
指示數量:            股
股票代號:           00135
股票名稱:           昆侖能源
已成交數量:          股
平均成交價格:       $6.5000 元








免責聲明: 本文只屬個人網誌,一切言論純是個人意見或經驗分享,在任何情況下,不應被視為投資建議。

42 則留言:

  1. 隻昆侖能源我今朝開市競價盤入左, $6.48。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 油股要忍耐, 我貪佢氣多過油先愛上佢咋

      都要睇長線! 管理層話股價太低, 未能注資
      要升番先有望注資了...坐下先

      刪除
  3. 網上得來的知識 : 石油得返20年壽命, 所以太陽能會取代石油, 導致銀會升, 油會跌 ! 所以油股唔係愈持愈長愈好 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白。咁儲銀有咩計唔駛揸住實物又安全呢?

      刪除
    2. D金銀甲的出發點是金融體系信唔過, 全部紙會違約, 所以金銀須持實貨, 唔會突然無咗, 因為某D公司出事 !
      你可以去銀行總行租保管箱 !

      刪除
    3. 大師,我半年前問過,保管箱好多間大行都無位,有生之年都排唔到,得番d細銀行唔就腳分行,倒不如自己買過夾萬放床底仲好
      小不點

      刪除
    4. 吓,有啲咁既事,連保險箱都冇位?

      刪除
  4. 能源股既價位好似經常都好波動

    回覆刪除
  5. 我持有油股多年,近日亦受油價下滑所困,仍在深思原因的競爭者。
    昆崙在天然氣股中表現平平,當然亦關係於它在整條產業錬的位置,可否講下它在產業的價值?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我持大量中石油,仍在思考誰在挑戰原油的地位。
      我設法增加新能源比重。
      昆所知屬中游,產業鏈的地位靠管道,有如電訊公司經營。
      同意嗎?

      刪除
    2. 昆侖最大既後盾就係你持有既中石油!
      你持有中石油都知,中石油集團控制中國近九成天然氣供應,上中下游都有
      135表現不及384 1193 ,因為係135 係石油股,中游天然氣管道,而384 1193 係賣氣下游
      另外中石油近年大力投資LNG呢種潛力能源,而家135也只是剛投資完地步投產,表現一般但未來大有可為
      最後135落後1193 384既野遲下就會追得番
      因為昆侖燃氣早晚也注入135
      到時呢....50蚊

      刪除
    3. 如果如此,昆的盈利能力很大控制在母公司手上。
      但講到尾,阿媽好景時,分落來,會否好些?
      但中石油今年上油仍捱打。

      刪除
    4. 昆侖的中游業務,看不到有其他的競爭者。
      其實下游業務都是沒有競爭的,只是在地區層面,但在爭奪地區時,仍存在競爭。

      刪除
    5. 我同樣。這樣就只需看天然氣在能源方面的競爭優勢。

      刪除
    6. 天燃氣的競爭優勢主要影響價格,那主要由上游承擔,中游業務收過路費,雖然會俾上游壓,但是影響較少。

      刪除
    7. 上年出現倒退,但情況非太壞。
      其實現在油股已非暴利行業。
      我想中石油仍要想清發展方向,現時低油價,肯定要用數年去平伏,中游始終要幫手去幫母去壓成本。

      刪除
    8. 昆侖都有少許上游業務,如果上游受壓,佢自然受到影響,不一定是「救母」,去年這部分便倒退了。

      刪除
    9. 未看到上年年報,由於持貨很輕。
      日後再討論一下。
      我對昆崙認識不算深,曾看過13年年報。

      刪除
  6. 我亦手持重貨渣打,但相對油股,我對渣打的長遠發展這刻較有信心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 渣打在未來會在現水平倍升。
      這是我的期望。
      我持重金融類,無論內銀,國際性,華資。

      刪除
    2. YC亦持有渣打,長遠發展中國家依然對信貸及國際化理財服務有強大需求。

      刪除
  7. 雖然話石油會有用完的一日,但呢傢仲係必須品,起碼美軍會為左石油出軍……而且日本同中國亦都好缺乏呢啲資源…

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實石油不止用作燃料, 大部份人理解的只是其中一小部份:
      http://www.cnpc.com.cn/syzs/shysh/201409/c92a304bca4a442fb88b0e1781a85684.shtml

      刪除
    2. 其中一部份, 不是小部份.

      刪除
  8. 一千萬兄:

    想問你現在如何看2888?

    回覆刪除
    回覆
    1. 派息減半后比想像中跌得少,等待入貨中。

      刪除
    2. 派息減半后比想像中跌得少,等待入貨中。

      刪除