2019年3月25日星期一

被鬧

今日有位同事話我為乜工作咁懶散唔恨升職, 貪錢又唔願做PART TIME, 成日齋掛住買股票. 政治冷感, 唔同佢去遊行表達意見為下一代謀幸福, 平日既娛樂只係跑步,淘寶同埋扐住本書做宅男, 我一時語塞, 直至搵到呢段片...........





22 則留言:

  1. 哦!原本富人被鬧,明白。

    回覆刪除
  2. 對話是雙方有相約理念和基礎才傾得過癮。。。唔通你係隱形富豪只是賺💰買花俾老婆戴又話俾佢知咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 对,个个話我有病,其實我心諗,你地都冇見過外星人。

      刪除
  3. 段片都有D啟發性。富人思維係叫人儘量少D呻,多看人優良的一面

    回覆刪除
    回覆
    1. 是因果關係,負面思想會令人停止思考自身不足而不去改善。

      刪除
  4. 被鬧時有冇偷偷地笑呢??
    你叫佢睇下自由一千萬個blog,就知點解

    回覆刪除
  5. 謝謝禪師,又一個好視頻分享「好葉」。

    回覆刪除
  6. 禪師兄:視頻可借分享嗎?我是追看止凡兄的BLOG連接到你這,也喜歡看你的留言,智慧又幽默。

    回覆刪除